2.9. Tiešsaistes pasūtījuma gadījumā pārdevējs nosūta saņemšanas apstiprinājumu uz klienta norādīto e-pasta adresi.
2.10. Preču pārdošanas līguma gadījumā pārdevējs, kurš sagatavojis pasūtījumu:
• Informē klientu par preces sagatavošanu saņemšanai fiziskajā veikalā vai nodošanu piegādes pakalpojumu sniedzēja uzņēmuma pārstāvim;
• pēc preču piegādes izsniedz klientam elektronisku un papīra PVN rēķinu - rēķinu ar darījuma rekvizītiem.
2.11. Gadījumā, ja Pārdevējs nevarēs pārdot Preci, piemēram, tādēļ, ka Prece vairs nav noliktavā, Prece vairs netiek pārdota vai elektroniskajā veikalā radusies tehniska kļūda, Pārdevējs informēs Pircējam e-pastā vai citādā veidā (zvanot un/vai SMS) un pasūtījums netiks apstrādāts. Gadījumā, ja Pircējs jau ir samaksājis par Preci, Pārdevējs atgriež samaksātās summas 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.
Cenu apmaksas kārtība un noteikumi
3.1. SIA Florinus LV interneta veikalā preču cenas ir norādītas eiro ar iekļauto pievienotās vērtības nodokli (PVN), ja tas tiek piemērots precei.
3.2. Lietņu un citu investīciju metālu (zelta, sudraba, platīna, pallādija) izstrādājumu cena tiek noteikta atbilstoši investīciju metālu ikdienas pasaules biržas cenai. Kolekcionējamo dārgmetālu, monētu, mākslas darbu cena tiek noteikta atbilstoši dārgmetālu cenām pasaules biržās un ņemot vērā konkrētās preces kolekciju, vēsturisko vērtību, piedāvājumu un pieprasījumu.
3.3. Cenās nav iekļautas piegādes izmaksas, ja vien nav norādīts citādi. Šīs izmaksas sedz klients.
3.4. Klientam, kurš ir iegādājies SIA Florinus LV interneta veikalā, ir jāizvēlas piegādes veids:
• Uz izvēlēto pakomātu;
• Reģistrēta sūtījuma piegāde;
• Piegāde rokās ar kurjerpasta starpniecību;
• Saņemšana jebkurā pārdevēja fiziskajā veikalā;
• Preču piegāde uz citu valsti;
3.5. Iegādājoties SIA Florinus LV interneta veikalā, iespējams samaksāt:
• pieslēdzoties personas elektroniskajai bankai;
• ar bankas pārskaitījumu;
• Pārdevēja fiziskajā veikalā savākšanas brīdī (skaidrā naudā vai ar bankas karti).
3.6. Klientam ir jāmaksā par pasūtījumu:
• 2 stundu laikā, ja pasūtītās preces cena ir tieši atkarīga no mainīgās dārgmetālu cenas pasaules biržās, ja klientam nav atsevišķas vienošanās ar SIA Florinus LV vadītājiem.
• 48 stundu laikā visos citos gadījumos, kad tiek iegādāti neinvestīciju produkti.
3.7. Pārdevējs pēc līguma noslēgšanas var mainīt pasūtījuma cenu, ja:
• pasūtījums iesniegts ārpus SIA Florinus LV darba laika;
• interneta veikalā tehnisku šķēršļu dēļ norādīta nepareiza cena vai citi pārdošanas nosacījumi;
• Klienta vai trešo personu rīcība ir palielinājusi ar pasūtījumu saistītās izmaksas.
• no pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ, kas būtiski mainīja dārgmetālu cenas pasaules tirgū.
Preču piegāde un savākšana
4.1. ''Florinus" interneta veikalā pasūtītās preces tiek piegādātas saskaņā ar šo noteikumu 3.4. punktā paredzētajā veidā
4.2. Preču piegāde Latvijā ilgst 48-72 (četrdesmit astoņas - septiņdesmit divas) stundas no pasūtījuma pieņemšanas brīža. Ja preces tiek pasūtītas pirms pulksten 15:00 (piecpadsmit) darba dienā, preču piegādes gadījumā pasta nodaļā sūtījums tiek piegādāts nākamajā darba dienā.
4.3. Pasūtījumu piegādes laiks var būt garāks brīvdienās, brīvdienās un svētku laikā, atkarībā no izvēlētā piegādes veida.
4.4. Piegādes laiks var tikt pagarināts, ja:
• klients ir informēts, ka līguma noslēgšanas brīdī pārdevējam preces nav;
• klients tika atbilstoši informēts par iespējamo preču aizkavēšanos SIA Florinus LV mājaslapā vai veicot pasūtījumu;
• klients ir veicis pasūtījumu precei, kuru pārdevējs plāno pārdot nākotnē, un tāpēc nevar to viņam piegādāt pirms šīs preces tirdzniecības uzsākšanas;
• neparedzētu apstākļu gadījumā, kuru atrisināšana nav atkarīga no pārdevēja rīcības. Šādā gadījumā pārdevējam pēc iespējas ātrāk jāinformē klients par radušos situāciju un jāinformē par piegādes kavēšanos.
4.5. Ja pircējs nesaņem preci šajos noteikumos noteiktajā termiņā, viņam ne vēlāk kā 1 (vienas) dienas laikā pēc termiņa beigām jāinformē pārdevējs par nokavēto pasūtījumu.
4.6. Preces tiek piegādātas klientam personīgi. Ja pircējs vēlas, lai preces pieņemtu cita persona, viņam, aizpildot pasūtījuma veidlapu SIA Florinus LV interneta veikalā, ir jānorāda preces pieņemšanai pilnvarotās personas personas dati.
4.7. Pārdevējs nav atbildīgs par preces nepiegādi, ja klientam vai pilnvarotajai personai (saņēmējam) līguma noslēgšanas brīdī nebija iespējas pieņemt preces, kas piegādātas uz viņa norādīto adresi.
4.8. Atsaucot pasūtījumu, saņēmējam kopā ar sūtījuma piegādātāju ir jāpārbauda, vai sūtījums nav bojāts.
4.9. Sūtījuma pārkāpuma(-u) gadījumā saņēmējam ir tiesības sūtījumu nepieņemt. Saņēmējam kopā ar sūtījumu piegādājušā uzņēmuma darbinieku jāaizpilda sūtījuma pārbaudes akts, norādot sūtījuma pārkāpumus. Ja saņēmējs nepārbauda sūtījuma stāvokli un paraksta to darbinieka, kurš piegādājis sūtījumu, elektroniskajā ierīcē vai papīra piegādes apstiprinājumā nenorāda nekādas piezīmes, prece tiek uzskatīta par piegādātu bez defektiem.
4.10. Piegāde tiek uzskatīta par pabeigtu, kad prece ir piegādāta uz klienta norādīto adresi.
Produktu kvalitātes garantija
5.1. SIA Florinus LV garantē pārdoto preču kvalitāti;
5.2. Pircējam ir tiesības pieprasīt, lai pārdevējs novērš preces trūkumus, kas radušies pirms preces nodošanas viņam, nomaina preci vai atgriež tās.
5.3. Ja klients uzskata, ka prece neatbilst kvalitātei vai atšķiras no pasūtītās, viņam 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā jāiesniedz pārdevējam pieprasījums, norādot pasūtījuma numuru, datumu, preces nosaukumu, cenu un saprātīgs produkta skaidrojums. Pieteikumā klientam jānorāda, kuru savu tiesību prasību viņš vēlas:
• attiecīgi samazināt preces cenu;
• aizstāt neatbilstošu preci ar analogas kvalitātes preci;
• atgriezt preci un atgūt samaksāto naudu, ja bojātā prece ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.
5.4. Kopā ar pieteikumu klientam jāiesniedz:
• pasūtījuma veikšanas brīdī saņemts kases čeks vai PVN rēķins;
• bojātās preces vai tās iepakojuma foto.
Ja šāda pierādījuma nav, preces neatbilstību var novērst tikai ar pārdevēja piekrišanu.
5.5. Pārdevējs izskata klienta pieprasījumu un sniedz atbildi 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.
5.6. Garantija uz produktu neattiecas šādos gadījumos:
• nepareizas ekspluatācijas, uzglabāšanas vai apkopes apstākļu dēļ (tīrīšana, mazgāšana, skrāpējumi utt.)
• kad preci mēģinājis izjaukt, saspiest vai citādi sabojāt pircējs;
• elektroniskās ierīces, kur bojājums radies elektrotīkla bojājuma, sprieguma svārstību, pārslodzes u.c.
• ja garantijas izstrādājumā nokļūst svešas daļiņas (šķidrumi, putekļi, grants, smiltis u.c.);
• Force majeure, kad kļūmi izraisījusi nepārvarama vara – dabas stihijas (zibens, plūdi, zemestrīce, ugunsgrēks u.c.);
• ja garantijas prece nav lietota paredzētajam mērķim.
5.7. Ja puses vienojas, ka pārdevējs atņems neapmierinošas kvalitātes preces:
5.7. Ja puses vienojas, ka pārdevējs ņem atpakaļ preces ar sliktu kvalitāti:
• summu, kas samaksāta klientam par atgrieztām precēm, pārskaita uz bankas kontu, no kura tika veikts maksājums, vai ja maksājums bija veikts skaidrā naudā, tad uz pircēja norādīto bankas kontu jebkurā bankā, kas darbojas Latvijas Republikā;
• Pēc klienta pieprasījuma par preci samaksāto summu var samaksāt uzņēmuma fiziskajos veikalos.
5.8. Preces kvalitātes garantija stājas spēkā no iegādes datuma.
Izņemšana un atmaksa
6.1. Klientam, ja tā ir fiziska persona, ir tiesības atkāpties no līguma un atgriezt preci 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas.
6.2. Atgrieztajai precei jābūt:
• oriģinālajā iepakojumā;
• pircēja nebojāts, saskrāpēts vai citādi bojāts;
• nezaudējot izskatu (nesabojātas etiķetes, noņemamas aizsargplēves utt.)
• nav izmantots;
• Tas pats komplekts, ko saņēmis pircējs.
6.3. Preces atgriešanas tiesības neattiecas uz precēm:
• kuri tika iegādāti pēc īpašiem pasūtījumiem;
• Pērles, dārgakmeņi, dārgmetāli un to izstrādājumi;
• mākslas darbi, kolekcionējamie priekšmeti un senlietas.
6.4. Ja klients atkāpjas no līguma un vismaz viens no 6.2. punktā minētajiem defektiem radušies klienta vainas dēļ, klients ir atbildīgs par preču vērtības samazināšanos un nav tiesīgs pieprasīt no pārdevēja pilnu summu par atgrieztām precēm.
6.5. Lai atgrieztu preci, klients vēršas pie SIA Florinus ar paziņojumu par preces atgriešanu un nosūta aizpildītu preces atgriešanas dokumentu.
6.6. Klientam, lai atgrieztu preci, tas jāizdara 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no paziņojuma par atgriezto preci.
6.7. Prece ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā. Kopā ar preci ir jāatgriež:
• preces atgriešanas dokuments (izsniedz uzņēmuma administrācija);
• kases čeka oriģināls (ja prece pirkta fiziskā veikalā);
• PVN rēķina oriģināls par preču iegādi;
• Garantijas talons un autentiskuma sertifikāts (ja to izsniedz uzņēmums).
6.8. Pārdevējs atmaksā pircēja samaksāto naudu par atgriezto preci 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad pārdevēja atbildīgais speciālists, apskatījis preci, izvērtē un konstatē, vai prece nav pircēja bojāta vai citādi bojāta. Summa par atgriezto preci tiek samaksāta 5.7. punktā norādītajos veidos
6.9. Ja klients nolemj atgriezt preci, viņš ir atbildīgs par preču transportēšanas izmaksām.
Klienta tiesības
7.1. Pircējam ir tiesības izmantot pārdevēja sniegtos pakalpojumus saskaņā ar šiem noteikumiem
7.2. Klientam ir jāatkāpjas no līguma saskaņā ar šiem noteikumiem.
7.3. Klientam ir tiesības šajos noteikumos noteiktajā kārtībā pieprasīt bojātas, nepilnīgas vai citādi neatbilstošas preces nomaiņu.
7.4. Klientam ir visas pārējās tiesības, kas noteiktas šajos noteikumos, privātuma politikā un Latvijas Republikas tiesību aktos.
Klientu pienākumi
8.1. Klients apņemas samaksāt:
• par pasūtītajām precēm;
• par preču transportēšanas izmaksām;
• citi darījumā paredzētie maksājumi.
8.2. Ja mainās klienta reģistrācijā norādītie dati, klientam tie ir jāatjaunina pirms pasūtījuma veikšanas.
8.3. Visas sadarbības laikā ar SIA Florinus LV klientam ir pienākums neizpaust trešajām personām savas pieteikšanās rekvizītus pārdevēja interneta veikalā. Klients apņemas pēc iespējas ātrāk informēt pārdevēju, ja viņam ir aizdomas, ka viņa kontā var ieiet trešās personas.
8.4. Klients apņemas godprātīgi izmantot pārdevēja e-veikalu, saskaņā ar šiem noteikumiem un citiem Latvijas Republikas likumu noteikumiem, neveikt darbības, kas kaitētu vietnes integritātei un citādi būtu pretrunā ar tiešsaistes portāla likumīgo izmantošanu.
8.5. Klientam ir visi citi pienākumi, kas noteikti citos Latvijas Republikas tiesību aktos.
Pārdevēja tiesības
9.1. Pārdevējam ir tiesības izbeigt vai apturēt interneta veikala darbību bez iepriekšēja brīdinājuma pircējam un nav atbildīgs par no tā izrietošajiem klienta zaudējumiem.
9.2. Pārdevējam ir tiesības apturēt vai pārtraukt sadarbību ar klientu un nepildīt viņa pasūtījumus, ja ir aizdomas, ka klients, neievērojot šos noteikumus, tīši nodara pārdevējam kaitējumu.
9.3. Pārdevējam ir tiesības noteiktām precēm noteikt minimālo un/vai maksimālo pasūtījuma daudzumu.
9.4. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji lauzt līgumu ar klientu, ja viņš neapmaksā savu pasūtījumu šajos noteikumos noteiktajos termiņos un nosacījumos.
9.5. Pārdevējs patur tiesības anulēt klienta pasūtījumu, ja tas netiek pieņemts
9.6. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji atcelt pasūtījumu, ja rodas neskaidrības par klienta sniegto informāciju, un pircēja norādītajos kontaktos nav iespējams sazināties 3 (trīs) darba dienu laikā.
9.7. Pārdevējam ir visas pārējās tiesības, kas paredzētas Latvijas Republikas noteikumos un tiesību aktos.
Pārdevēja pienākumi
10.1 Pārdevējs apņemas radīt apstākļus, lai klients varētu izmantot SIA Florinus LV sniegtos pakalpojumus gan fiziskajos, gan tiešsaistes veikalos. Pārdevējs nav atbildīgs par īslaicīgu vai pilnīgu veikalu neaktivitāti un neuzņemas nekādu atbildību par zaudējumiem, kas pircējam radušies veikalu bezdarbības dēļ.
10.2. Pārdevējs apņemas piegādāt pasūtījumus uz pircēja norādīto adresi saskaņā ar noteikumos norādītajiem noteikumiem.
10.3. Pārdevējs apņemas informēt pircēju par atcelto pasūtījumu 1 (vienas) darba dienas laikā. Ja pasūtījums jau ir apmaksāts, nauda tiek atgriezta pircējam 1 (vienas) darba dienas laikā no pasūtījuma pārtraukšanas brīža.
10.4. Ja pārdevējs svarīgu iemeslu dēļ nevar nodrošināt klientam pasūtīto preci, viņš apņemas piedāvāt līdzīgu preci. Ja klients nepiekrīt mainīt pasūtīto preci uz analogu, uzņēmums atdod klienta samaksāto naudu 3 (trīs) darba dienu laikā, un klientam nav tiesību celt pretenzijas uzņēmumam par pasūtījuma neizpildi.
10.5. Pārdevējs apņemas ievērot klienta tiesības uz viņa sniegtās personiskās informācijas drošību, izņemot Latvijas Republikas tiesību aktos un Privātuma politikā noteiktos gadījumus.
10.6. Pārdevējs apņemas ievērot visas šajos noteikumos un citos Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības.
Atbildība
11.1. Puses ir atbildīgas par līguma laušanu Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
11.2. Klients ir atbildīgs par sava konta pieteikšanās datu drošību. Visiem darījumiem, kas veikti no klienta konta, darījums tiek uzskatīts par veiktu klienta vārdā neatkarīgi no tā, vai kontu ir izmantojušas trešās personas. Klientam nekavējoties jāinformē uzņēmuma darbinieki, ja viņam ir aizdomas, ka trešās personas varētu būt uzzinājušas konta pieteikšanās datus.
11.3 Klients ir atbildīgs par savā kontā pārdevēja tīmekļa vietnē sniegtās informācijas precizitāti. Pircējs nevar izvirzīt nekādas pretenzijas pret pārdevēju, ja sekas ir saistītas ar nepareizu pircēja sniegto informāciju.
11.4. Klients nav atbildīgs par klienta zaudējumiem, kas radušies šo noteikumu, privātuma politikas un citas publiski pieejamās informācijas nezināšanas dēļ.
11.5 Pārdevējs ir atbildīgs tikai par informāciju, kas sniegta vietnē www.florinus.lv. Pārdevējs nav atbildīgs par informāciju, kas sniegta citu organizāciju tīmekļa vietnēs, kurām var piekļūt, izmantojot saites SIA Florinus LV vietnē, nepārrauga, nekontrolē un nepārstāv šos uzņēmumus un privātpersonas.
11.6. Pārdevējs nav atbildīgs par līguma vai citu saistību novēlotu vai pilnīgu nepildīšanu, ja tas noticis no pārdevēja neatkarīgu faktoru dēļ.
11.6.1. Faktori, kurus pārdevējs nevar ietekmēt, ir jebkuras darbības vai notikumi, kas ir ārpus pārdevēja kontroles un kurus viņš nevar ietekmēt.
11.6.2. No pārdevēja neatkarīga notikuma gadījumā, kas rada šķēršļus līguma pareizai izpildei:
• pārdevējs nekavējoties informēs klientu;
• tiks apturēta pārdevēja saistību izpilde un pagarināts to termiņš līdz no pārdevēja neatkarīgu faktoru ietekmes uz līguma izpildi.
11.7. Pārdevējs, ciktāl tas nav pretrunā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem, tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad zaudējumi rodas tādēļ, ka Pircējs nav iepazinies ar šiem Noteikumiem, Privātuma politiku un citiem šajos noteikumos minētajiem dokumentiem, neievērojot Pārdevēja ieteikumus un saistības , lai gan viņam tāda iespēja tika dota.
Nobeiguma noteikumi
12.1. Pārdevējs aizliedz izmantot jebkādu Vietnē esošo informāciju komerciālos nolūkos bez tā piekrišanas. Par šī punkta pārkāpumiem atbild Latvijas Republikas tiesību aktos paredzētajā kārtībā.
12.2. Klientam ir jāizlasa un jāpiekrīt šiem noteikumiem un privātuma politikai, lai iegādātos preci pārdevēja veikalos.
12.3 SIA Florinus LV ir tiesības jebkurā laikā koriģēt šos noteikumus, ņemot vērā izmaiņas tiesību aktos un savas leģitīmās intereses. Pārdevējs informē jūs par šo noteikumu, privātuma politikas un citas svarīgas informācijas atjauninājumiem savas tīmekļa vietnes sadaļā "Jaunumi".
12.4. Pārdevējam ir tiesības nesniegt pakalpojumus klientiem, kuri neievēro vai nepiekrīt šiem noteikumiem.
12.5. Visi strīdi, domstarpības vai prasības starp pusēm, kas attiecas uz šiem noteikumiem, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja abas puses apmierinošu risinājumu nevar atrast, strīds tiek atrisināts Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
12.6. Klientam, kurš ir neapmierināts ar SIA Florinus LV sniegtajiem pakalpojumiem vai preču kvalitāti un sarunu ceļā nav atradis risinājumu, ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, www.ptac.gov.lv